خبــر برگزیده

تقدیر از پیشگامان صنعت استان در بازدید رئیس و اعضا هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت یزد از کارخانه سیم و کابل یزد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، صبح سه شنبه بیستم شهریور ماه، با حضور رئیس، دبیر اجرایی، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، و کمیسیون مشاورین خانه صمت استان، با هدف تجلیل از برگزیدگان روز صنعت و پیشکسوتان عرصه تولید، از کارخانه سیم و کابل یزد، بازدید شد.

در این دیدار ضمن گفتگو با مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد کارخانه سیم و کابل یزد، درباره جایگاه بی‌نظیر صنعت یزد در اقتصاد کشور و چالش‌ها و دستاوردهای این صنعت بحث و تبادل نظر شد.

      

 

سید علی اکبر کلانتر پس از بازدید از خط تولید گفت: کسب عنوان ارزشمند واحد برگزیده صنعتی و معدنی بهانه‌ای شد تا از نزدیک شاهد توانمندی‌های یکی از برترین واحدهای صنعتی استان، که نقشی بی‌بدیل در توسعه زیرساخت‌های صنعت برق و پیشبرد اهداف ملی دارد، باشیم.

وی همچنین این گونه بازدیدها را نمادی از ارج نهادن به تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارآفرینان و صنعتگران یزدی دانسته و افزود: افرادی نظیر جناب بیگی که همواره در مسیر تولید و توسعه گام برداشته‌اند و با عزم و اراده‌ای مثال‌زدنی، پرچم یزد را در قله‌های افتخار ملی برافراشته‌اند شایسته قدردانی ویژه و حمایت هستند.

     

 

شایان ذکر است شرکت سیم و کابل یزد با نزدیک به پنجاه سال سابقه، تولید کننده انواع سیم و کابل مخابراتی و برق تا سطح ولتاژ400  کیلو ولت، بزرگترین تولید کننده سیم و کابل از لحاظ حجم و تنوع تولید در کشور و بزرگترین صادرکننده سیم و کابل در ایران است.  

کد خبر: 2204
  تاریخ خبر : 21 شهریور 1403
 مدیر روابط عمومی
 51