خبــر برگزیده

گامی به سوی آینده: ارزیابی دیبا نخ برای دریافت پروانه تحقیق و توسعه

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در راستای ارتقای سطح کیفی صنایع داخلی و حمایت از نوآوری‌های تولیدی، ، یکشنبه بیست و هشتم مرداد ماه رئیس و معاون اجرائی خانه صمت به همراه دو تن از کارشناسان این تشکل و همچنین نمایندگان اداره صمت استان از شرکت دیبا نخ بازدید کردند.

در جریان این بازدید که با هدف بررسی دقیق شرایط و امکانات موجود در شرکت دیبا نخ برای صدور پروانه تحقیق و توسعه و تأیید توانایی این شرکت در ارتقاء سطح دانش فنی و نوآوری در حوزه تولید نخ صورت گرفت بازدید کنندگان ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیر عامل و کارکنان شرکت از بخش‌های مختلف خط تولید و بخش تحقیق و توسعه شرکت دیبا نخ دیدن کردند و از نزدیک با فرایندها و توانمندی‌های این شرکت آشنا شدند.

     

کلانتر رئیس خانه صمت با تأکید بر اهمیت استراتژیک تحقیق و توسعه در ارتقای کیفیت محصولات و افزایش توان رقابتی صنایع کشور، اظهار داشت: "صدور پروانه تحقیق و توسعه نه تنها به معنای تأیید تلاش‌های صورت گرفته در حوزه نوآوری و بهبود مستمر است، بلکه راهگشای پیشرفت‌های آتی در عرصه صنعت خواهد بود. امیدواریم شرکت دیبا نخ، با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، این مسیر را با موفقیت طی کند."

کد خبر: 2194
  تاریخ خبر : 28 مرداد 1403
 مدیر روابط عمومی
 135