خبــر برگزیده

نشست اقتصادی استان یزد با سفرای مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی( ACD ) و سازمان همکاری اقتصادی (ECO )

نشست اقتصادی استان یزد با سفرای مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیایی( ACD ) و سازمان همکاری اقتصادی (ECO ) با هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، نمایندگان تشکل های اقتصادی و جمعی از مدیران دولتی اقتصادی پنجشنبه هفدهم اسفند ماه به میزبانی اتاق بازرگانی یزد برگزار و ظرفیت های یزد برای سفرا تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در دیدار سید علی اکبر کلانتر؛رئیس خانه صمت استان یزد با دبیر اول سفارت پاکستان آقای دکتر امین در خصوص ایجاد مرکز تجاری و نمایندگی خانه صمت در کراچی و لاهور صحبت شد و همکاری های فی مابین ایران خصوصا یزد با تجار پاکستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با موافقت دو طرف قول ادامه همکاری داده شد.

 

 

رئیس خانه صمت همچنین در جلسه عمومی دیدار با سفرا با بیان اینکه به نمایندگی از قریب به ۳۶۰۰ واحد صنعتی و چند صد واحد معدنی در این نشست حضور دارم، اظهار کرد: یزد چهارمین استان صنعتی ایران است و به لحاظ ذخائر معدنی دومین استان در ایران محسوب می‌شود.
وی همچنین با تأکید بر سخت کوشی تجار استان یزد ابراز امیدواری کرد: که هیأت‌های بازرگانی در آینده نیز به این استان سفر کنند و با توجه به توانمندی های صنعتی معدنی و بازرگانی استان یزد حامل پیام فعالین اقتصادی یزد برای سرمایه گذاران کشور های خود جهت حضور و سرمایه گذاری و تبادلات اقتصادی باشید.

 

 

کد خبر: 2145
  تاریخ خبر : 20 اسفند 1402
 مدیر روابط عمومی
 194