خبــر برگزیده

بازدید از کارخانه کاشی امین میبد به منظور ارزیابی پروانه تحقیق و توسعه

به منظور ارزیابی صدور پروانه تحقیق توسعه، سه شنبه پانزدهم اسفند ماه با حضور معاون اجرائی و کارشناسان خانه صمت از کارخانه کاشی امین میبد بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، این بازدید که به منظور ارزیابی صدور پروانه تحقیق و توسعه کارخانه کاشی امین میبد صورت گرفت، در ابتدا مدیر تحقیق و توسعه با ارائه مستندات در مورد فعالیت های آزمایشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی این واحد توضیح داد.

در ادامه پس از بازدید از بخش های مختلف خط تولید و آزمایشگاه در نشستی با مدیریت و کارکنان این شرکت در مورد فعالیت ها و پژوهش های انجام شده صحبت شد و اهداف آتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خالقیه مدیرعامل کاشی امین با اشاره به اینکه امروزه تنوع نیاز های بشری و افزایش رقابت باعث روی آوردن سازمان ها به توسعه محصولات جدید شده و بدلیل مباحث زیست محیطی تمرکز بر توسعه محصول سبز از اهمیت فراوانی برخوردار است عمده فعالیت واحد تحقیق توسعه را روی تفکر پژوهشی و  مباحث زیست محیطی، امکان استفاده دوباره و بازیافت پسماندها و تولید محصولات جدید که قدرت رقابت در بازار صادرات را داشته باشند دانست.

معتمد؛ معاون اجرائی خانه صمت استان با تشکر از پذیرایی گرم و صمیمی مدیریت کاشی امین میبد افزود، معیار قراردادن نظرات و پیشنهادات واحد تحقیق و توسعه در تصمیم گیری های خرد و کلان، منجر به رشد و بالندگی واحدهای تولیدی خواهد شد که این مهم در مجموعه کاشی امین بخوبی و درستی اجرایی شده است.

 

    

کد خبر: 2144
  تاریخ خبر : 16 اسفند 1402
 مدیر روابط عمومی
 234