خبــر برگزیده

رئیس خانه صمت استان یزد:

رفع موانع و مشکلات تولید در گرو پیگیری و مطالبه گری از بخش دولتی است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با حضور در نشست هیئت مدیره انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی، اظهار داشت: باتوجه به جایگاه خانه صمت فرصت شایسته ای برای پیگیری و مطالبه گری مشکلات و موانع پیش روی تولید از بخش دولتی از طریق کارگروه های تخصصی چون کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت و گو و ستاد اقتصاد مقاومتی فراهم آمده است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست هیئت مدیره انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی با حضور سیدعلی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، محمد حسن راسخی نژاد رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره این انجمن در محل واحد صنایع غذایی دراژه برگزار شد.

کلانتر در جریان بازدید از این واحد تولیدی و شرکت در نشست هیئت مدیره انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی با بیان اینکه رفع موانع و مشکلات در گرو پیگیری و مطالبه گری از بخش دولتی است، از این انجمن خواست با احصا و ارائه نظرات دقیق و کارشناسی مشکلات و موانع پیش روی تولید در رسته صنعتی خود، پیگیر این مطالبات از طریق کارگروه های تخصصی چون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفت و گو و ستاد اقتصاد مقاومتی باشد. در این راستا موارد قابل حل و فصل صنعت را توام با راه کار اجرایی مکتوب کرده و جهت پیگیری و تشکیل جلسات مذکور به خانه صمت ارائه نمایند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین بر تشکیل کارگروه های تخصصی زیر مجموعه این انجمن جهت تسریع در حل مسائل و مشکلات هر بخش صنعتی، تاکید کرد.

شایان ذکر است در این نشست، اعضای هیئت مدیره در خصوص مشکلات گروه های صنعتی زیر مجموعه انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی به ویژه در حوزه مسائل و مشکلات ایجاد شده در بازار با پرداخت سوبسید کالا، توزیع ناعادلانه شکر با نرخ یارانه ای بین واحد های صنعتی و صنفی تولید کننده مواد غذایی و سهم پایین تولیدات غذایی استان در سبد فروش فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر به گفتگو، هم اندیشی و ارائه راهکار اجرایی پرداختند.
 

 

کد خبر: 1932
  تاریخ خبر : 9 اسفند 1400
 مدیر روابط عمومی
 1063