خبــر برگزیده

پیام رئیس خانه صمت استان یزد به مناسبت فرارسیدن روز ملی صادرات

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی روز ملی صادرات را گرامیداشت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، سیدعلی اکبر کلانتر در پیامی فرارسیدن روز ملی صادرات را گرامیداشت.

در پیام رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد آمده است:

توسعه تجارت خارجي و بین المللی با استفاده از فرصت های صادراتی از عوامل موثر در توسعه اقتصادي و رشد بازار جهانی كشورها محسوب مي گردد كه مي تواند علاوه بر رشد و پویایی اقتصاد موجبات افزايش چشمگیر توان رقابت پذيري كشورها درعرصه هاي بين المللي را فراهم آورده، بازارهای نوین مضاعفی را در اختیار تولیدات ملی قرار دهد؛ مهمی که جهش و افزایش کمی و کیفی شرایط تولید داخلی را به همراه خواهد داشت.

29 مهرماه، روز ملی صادرات بهانه ارزشمندی است تا ملت شریف ایران دگر بار مجاهدت و تلاش سترگ عاشقان این مرز و بوم را در شرایط بحرانی جنگ اقتصادی، ستوده و نام و یاد این مشاهیر و مفاخر اقتصادی که پرچم سه رنگ و مفتخر جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های بین المللی برافراشته نگه داشته اند در لوح ماندگار تاریخ میهن، در کنار سایر حماسه آفرینان این مرز و بوم به یادگار گذارند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ صنعت، معدن و تجارت، بیست و نهم مهرماه روز ملی صادرات را ارج نهاده، صمیمانه از تلاش های مجدانه فعالان عرصه صادرات و تجارت جهانی قدردانی می نمایم.

 

با تشکر

سیدعلی اکبر کلانتر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

کد خبر: 1654
  تاریخ خبر : 30 مهر 1399
 خانه صنعت و معدن
 769