خبــر برگزیده

درخشش تولیدکنندگان یزدی به عنوان واحدهای برتر منتخب روز ملی صنعت و معدن

اعضای هیئت مدیره، روسا و اعضاء پانزده انجمن تخصصی صنایع همگن خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی انتخاب شرکت های یزد پولیکا و فولاد غدیر ایرانیان را به عنوان واحدهای برتر منتخب روز ملی صنعت و معدن، تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، سیدعلی اکبر کلانتر در پیامی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، روسا و اعضاء پانزده انجمن تخصصی صنایع همگن خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، انتخاب شرکت های یزد پولیکا و فولاد غدیر ایرانیان را به عنوان واحدهای برتر منتخب روز ملی صنعت و معدن، تبریک گفت.

در پیام رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد آمده است:

 

بسمه تعالی

دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، گرامی و خجسته باد.

با وجود اینکه امسال به خاطر محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹ تعداد واحدهای برتر منتخب روز ملی صنعت به اندازه نصف سال گذشته عنوان شده است و به عبارتی تنها حدود ۳۰ واحد برتر به عنوان منتخبین این دوره عنوان شده اند با این حال باعث افتخار و خرسندی است که در میان ۳۱ استان کشور، استان یزد دارای دو نماینده در جمع منتخبین می باشد که موجبات مباهات و سرافرازی آحاد شهروندان یزدی را فراهم آورده است.

انتخاب شرکت های یزد پولیکا و فولاد غدیر ایرانیان را به مدیریت، کارکنان و کارگران این دو مجموعه موفق، فعالین اقتصادی و اعضا تشکل بزرگ و فراگیر صنعتی و معدنی خانه صمت استان یزد تبریک می گوییم.

 

هیئت مدیره، روسا و اعضاء پانزده انجمن تخصصی صنایع همگن خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

کد خبر: 1572
  تاریخ خبر : 10 تیر 1399
 خانه صنعت و معدن
 1042