خبــر برگزیده

تنها راه برون رفت از محاصره اقتصادی تحقیق و توسعه است

رئیس خانه صمت استان یزد در نشست انجمن تحقیق و توسعه این خانه، اظهار داشت: تنها راه برون رفت از این محاصره اقتصادی و مبارزه با کاسبان بحران کرونا و تحریم های سخت اقتصادی، تحقیق و توسعه است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت یزد، سیدعلی اکبر کلانتر در نشست انجمن تحقیق و توسعه این خانه، با بیان اینکه کاسبان بحران کرونا همچون کاسبان تحریم در عرصه فعلی فضای اقتصادی کشور جولان می دهند، اظهار داشت: تنها راه برون رفت از این محاصره اقتصادی و مبارزه با کاسبان بحران کرونا و تحریم های سخت اقتصادی، تحقیق و توسعه است.
رئیس خانه صمت استان یزد در ادامه افزود: تحقیق و توسعه باید جایگزین واردات شود. در این وهله تاریخ است که چنین انجمن هایی باید با ورود جدی به این عرصه و با نیازسنجی شرایط به یاری زنجیره تامین آمده و با شناخت فرصت ها و پتانسیل های موجود و تامین و تولید این مهم دست بسیاری از کاسبان تحریم را بریده و کشور، مردم و بسیاری از فعالان حوزه اقتصادی را یاری دهند.
وی در آخر خاطرنشان کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه روند حمایت خود از انجمن تحقیق و توسعه، از هر اقدامی که نیازمند ورود جدی تر و رایزنی های مضاعفی در این حوزه دارد حمایت خواهد کرد.

🔹روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد
@yazdhim

کد خبر: 1569
  تاریخ خبر : 7 تیر 1399
 خانه صنعت و معدن
 1008