خبــر برگزیده

دیدار رئیس انجمن فناوری اطلاعات با مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

در دیدار حمیدرضا کریم نژاد؛ رئیس انجمن فناوری ارتباطات با محمدرضا پاکدل؛ مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، درباره سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ارتباطات و همچنین راه های توسعه همکاری انجمن و اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان یزد، در این دیدار صمیمانه، حمیدرضا کریم نژاد؛ رئیس انجمن فناوری ارتباطات، با بیان اهداف، ماموریت‌ها و وظایف این انجمن، خلاصه ای از عملکرد این مجموعه در سطح استان در حوزه‌های مرتبط را گزارش داد و زمینه های توسعه همکاری را تشریح کرد.

کریم نژاد در این نشست ضمن اعلام همکاری و هماهنگی بیشتر با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با ارائه گزارشی از وضعیت کلی بخش مربوطه، بر عزم خود برای همکاری در توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و اجرای سیاست های کلی وزارت تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به نقش بی بدیل انجمن های تخصصی برای توسعه و پیشرفت کشور گفت: امروزه توسعه انجمن های صنعتی نقش‌ محوری و بارزی در سياست‌های اقتصادی و صنعتی كشورهای توسعه‌يافته و در حال توسعه ايفا مي كنند. از همین رو وجود و فعالیت انجمن های اینچنینی در استان می تواند کمک بسیاری به توسعه حوزه ارتباطات کند.

کد خبر: 1473
  تاریخ خبر : 19 مرداد 1398
 خانه صنعت و معدن
 1070