خبــر برگزیده

پیام تبریک رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد به مناسبت روز خبرنگار

سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن کامل پیام به شرح ذیل است.

هفدهم مرداد، روز پاسداشت انسان های آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود به عنوان نماینده و وکیل مردم در سرزمینمان قدم می زنند. خبرنگاران از آن رو که "حق جو" و "حق پو" و "منصف" می باشند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند.

در دورانی که فساد، مشکلات اقتصادی، فشارهای بین المللی و مهمتر از همه کوچکتر شدن سفره هموطنانمان، روح و روان مردم ایران را آزار داده و هر روز نیز حادثه ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا خلق می شود، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت های بی بدیل خود می توانند نقاب از چهره تمامیت خواهان، انحصارطلبان و مفسدین بردارند و مسیر توسعه کشور را هموار سازند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها می باشند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر چقدر دایره خبرسازی، سانسور و کتمان حقایق گسترده‌ تر باشد به همان اندازه محدودۀ اعتماد مردم به مسئولان و رسانه ‌های داخلی کم و توجه آنان به رسانه ‌های بیگانه و رسانه های معاند بیشتر می شود. فلذا رسالت خبرنگاران در عصر ارتباطات بیش از پیش قابل توجه

درود بر خبرنگارانی که بیطرفانه و فارغ از بحثهای جناحی و منافع شخصی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه خبر تأثیرگذارند و با عملکرد مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.

اینجانب نیز بر خود واجب میدانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد 1398، ضمن ارج نهادن به تلاشهای این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، بعنوان یکی از فعالان عرصه اقتصادی کشور، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاشهای خستگی ناپذیر خبرنگاران، بویژه خبرنگاران سرویس اقتصادی رسانه ها که در انعکاس اخبار، دست آوردها و مشکلات این بخش، سعی فراوان داشته اند، ابراز داشته و دست همه "اصحاب قلم" را در زیر خیمۀ صفا و صداقت برای ادامه همکاریهای رسانه ای به گرمی بفشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی  و رفع و کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه و دلنگرانی مردم شریف ایران موفق و مؤید باشید.

سید علی اکبر کلانتر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

کد خبر: 1472
  تاریخ خبر : 17 مرداد 1398
 خانه صنعت و معدن
 1038