خبــر برگزیده

قابل توجه واحدهای صنعتی استان یزد؛ حذف قبوض کاغذی برق از دو ماه دیگر

وزارت نیرو عزم خود را برای حذف قبوض کاغذی جزم کرده و طبق طرحی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، مشترکان برق سراسر کشور از ابتدای مهرماه قبض کاغذی دریافت نخواهند کرد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق یزد با اشاره به تاکید شرکت توانیر بر حذف قبوض و همگام بودن با این طرح در سراسر کشور افزود: اطلاع رسانی گسترده به صورت توزیع تراکت درب منزل مشترکین، ارسال پیامک به ۷۷۰ هزار نفر از مردم استان، آگاه سازی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و تبلیغات محیطی در حال اجرا است.
وی بیان داشت: شناسه قبض و پرداخت، شماره پرونده و لینک تصویر قبض الکترونیکی مشترکین در زمان اجرایی شدن طرح به مشترکین برق ارسال خواهد شد.
جلیلی با اشاره به اینکه مامورین توزیع قبض با اجرای طرح از کار برکنار نخواهند شد، افزود: بخشی از زمان فعالیت مامورین به پیگیری وصول مطالبات و فرهنگ سازی اختصاص خواهد داشت و پیش از آن نیز دوره توجیهی برای مامورین برگزار می شود.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق یزد خاطرنشان کرد: برای سهولت در ارسال شناسه قبض و پرداخت مستاجرین منازل، امکان ثبت شماره پرونده جدید یا تغییر شماره همراه در زمان تسویه حساب از طریق دفاتر پیشخوان وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: مشترکین یزدی با اعلام شماره همراه خود به مامورین برق در هنگام مراجعه و یا ارسال پیامک شناسه قبض برق به سامانه پیامکی 20001521 می توانند توزیع برق را در اجرای این طرح کمک کنند.
در این راستا آغاز پویش اجتماعی #نه _به _ قبوض _ کاغذی؛ جزء برنامه های تبلیغی است که به همراه برنامه های حوزه اطلاع رسانی توسط روابط عمومی اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 1457
  تاریخ خبر : 5 مرداد 1398
 خانه صنعت و معدن
 1064