خبــر برگزیده

پیام تبریک رئیس خانه صنعت معدن و تجارت به ‌مناسبت روز صنعت و معدن

سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان یزد طی پیامی، دهم تیرماه روز صنعت و معدن را به کلیه صنعتگران، معدن‌داران و کارگران زحمتکش و غیرتمند تبریک گفت .

متن پیام به این شرح است:

                                                                  بسم الله الرحمن الرحیم

 

رونق و شکوفایی هر سرزمین و کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردانی است که با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده اند.

 روز دهم تیر ماه همه ساله و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز صنعت و معدن نامیده شده است. این روز فرصتی است تا با تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور یادآور شویم. عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیورمردان پولادین ، چرخهای موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش میرود.

تریدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. یقیناً توسعه و گسترش سازمان یافته واحدهای تولیدی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در کشور نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

بی شک بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید، رونق واقعی اقتصادی، اشتغال پایدار و توسعه صادرات غیر نفتی مهمترین چالش های پیش روی اقتصاد ملی است که امیدواریم با تلاش مسئولان و فعالان اقتصادی شاهد حرکت رو به رشد در این زمینه باشیم.

امید دارم تا درسالی که به‌نام «رونق تولید»  نامگذاری شده، شاهد حمایت بیشتر تمامی بخش‌های اجرایی کشور از این تولیدکنندگان و صنعتگران بوده و با استعانت از خداوند قادر متعال، آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای میهن اسلامی و شکوفایی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد.

روز ملی صنعت و معدن را به نمایندگی از هیئت مدیره و اعضا خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، به مجموعه فعالان اقتصادی حوزه صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سید علی اکبر کلانتر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

 

کد خبر: 1440
  تاریخ خبر : 10 تیر 1398
 خانه صنعت و معدن
 979