خبــر برگزیده

پیام تبریک رئیس خانه صمت استان یزد به برگزیدگان انتخابات اتاق بازرگانی

علی اکبر کلانتر؛ رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پیامی موفقیت کاندیداهای شرکت کننده در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی یزد را تبریک گفت.

به گزارش خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 

منتخبین محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی استان یزد

با سلام وادب

  بدینوسیله انتخاب شایسته شما در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان  را تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی شما در مسئولیت جدید از درگاه پروردگار مهربان آرزومندم.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد امیدوار است منتخبین اتاق بازرگانی با عمل به وعده های خود، در پیشرفت و ایجاد تحول در بخش‌ صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و بازرگانی استان تلاش کرده و اثرگذار باشند.

در انتها جا دارد از تمامی شرکت کنندگان در انتخابات اتاق بازرگانی که با حضورشان تنور این انتخابات مهم را گرم کردند، کمال تشکر را داشته باشیم.

 

گفتنی است در انتخابات اخیر آقایان  قمی، دستمالچیان، امیرجلیلی، بیگی و مشاهیری در بخش بازرگانی وآقایان داد، شیشه بری ،نعمت اللهی، متوسلیان و دانشیان در بخش صنعت و آقایان فرشادپور و حیدرزاده در بخش معدن و آقایان نبیل، پهلوانپور و اتابکی در بخش کشاورزی موفق شدند آرا لازم برای ورود به  اتاق بازرگانی یزد  را کسب کنند.

کد خبر: 1390
  تاریخ خبر : 13 اسفند 1397
 خانه صنعت و معدن
 1001