خبــر برگزیده

پیام تبریک رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت به مناسب بزرگداشت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، سید علی اکبر کلانتر؛ رئیس خانه صمت یزد پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1)

 

توسعه پایدار و تقویت و تحکیم اقتصاد و پیشگیری از بروز فساد اقتصادی تنها در پرتوی وجود وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه عموم ملت امکان‌پذیر است.

خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات به‌هنگام، دقیق و صحیح و نیز گزارش حقایق به مردم را برعهده دارند؛ وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی هستند.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد موفقیت خود را مرهون همدلی‌ها و همزبانی‌های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران دانسته و ارتقای جایگاه حرفه‌ای این تلاشگران جبهه دانایی را وظیفه‌ای مهم می‌داند.

در شرایط حساس کنونی از رسانه ها و خبرنگاران استان خاضعانه انتظار دارم با شجاعت، دقت و بدور از هرگونه تندروی در مقابل تمام کجی ها بایستند که تحقق این مهم شرط لازم برای توسعه کشور در تمامی بخش ها از جمله حوزه مهم اقتصاد و تولید است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان به خصوص خبرنگاران استان یزد تبریک می‌گویم و توفیق روز افزون این دیده‌بانان هویت ملی و حقوق اجتماعی و حافظ سلامت اقتصادی کشور را از خداوند بزرگ خواستارم.

 

سید علی اکبر کلانتر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

کد خبر: 1295
  تاریخ خبر : 17 مرداد 1397
 خانه صنعت و معدن
 1157