خبــر برگزیده

پیام نوروزی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال 97 ابراز امیدواری کرد، در سال جدید با محقق شدن شعار رهبر معظم انقلاب که حمایت از کالای ایرانی است، با به کارگیری توان تخصصی و اجرایی دولت در حوزه‌های برنامه‌ریزی، سیاست گذاری، افزایش تولید، حمایت از تولید کنندگان و مدیریت صحیح در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت بتوان چشم انداز روشنی را رویت کرد. متن پیام علی اکبر کلانتر به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یامحول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه نوروز و حلول بهار 1397 که معطر به نام امام علی النقی الهادی است، نیکوترین احوال و بهترین لحظات را همراه با توفیقات روزافزون و گشایش های اقتصادی برای ملت شریف ایران آرزومندم.

جایگاه مؤثر و حیاتی صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد کشور پهناور ایران، وظایف مسئولان امر را بیش از پیش در در دستیابی به پیشرفت فراگیر ، توسعه پایدار، کاهش رکود و ایجاد رونق اقتصادی  سنگین‌تر نموده است.

خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد امیدوار است در سال جدید با محقق شدن شعار رهبر معظم انقلاب که حمایت از کالای ایرانی است، با به کارگیری  توان تخصصی و اجرایی دولت در حوزه‌های برنامه‌ریزی، سیاست گذاری، افزایش تولید، حمایت از تولید کنندگان و مدیریت صحیح در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت بتوان چشم انداز روشنی را رویت کرد. 

در آستانه بهار طبیعت ضمن عرض تبریک نوروز سال یکهزار و سیصد و نود و هفت بر خود لازم میدانم از تلاش بی‌شائبه کلیه تلاشگران عرصه تولید، خصوصا اعضای محترم هیئت مدیره، روسا انجمن های تخصصی صنایع همگن، کلیه اعضای محترم خانه های صنعت، معدن و تجارت و کارکنان خدوم، شریف و زحمتکش خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را اعلام نمایم.

کد خبر: 1185
  تاریخ خبر : 29 اسفند 1396
 خانه صنعت و معدن
 1240