خبــر برگزیده

کسب درآمد از فروش برق خورشیدی با شرکت دادمان یزد

شرکت دادمان یزد آمادگی دارد با نصب پنل های خورشیدی بر روی سوله ها، شما را در امر تولید و کسب درآمد از برق خورشید یاری کند.

چگونه از فروش برق خورشیدی کسب درآمد کنیم

نیروگاه تولید پراکنده برق خورشیدی که نهایتا برق خود را به شبکه برق شهری می فرستد به عنوان یک سرمایه گذاری سوده ده و بلندمدت مطرح است. اگر فکر می کنید این گونه نیست نگاهی به نیاز کشور در زمینه برق و ظرفیت های موجود همراه با سرمایه گذاران خورشیدی که در اطرافتان دست به این کار زده اند، بیاندازید تا متوجه شوید امروز جریان فراگیری در کشور روی به انرژی خورشیدی آورده است. این جریان متاثر از نگاه جهانی به پدیده انرژی پاک و ضرورت استفاده از آن است، پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که سرنوشت بشر در گرو استفاده از انرژی های نو است و در نهایت این جایگزین شایسته ای برای انرژی های پرمخاطره دیگر خواهد بود. هر نیروگاه خورشیدی در صورتی که طراحی دقیق و تجهیزات مناسب و متناسب داشته باشد، تا 20 سال اول می تواند بدون هزینه ی نگهداری اداره شود. پس از 4.5 تا 5 سال اول که سرمایه راه اندازی این نیروگاه بازمیگردد، پس از آن تماما برق تولیدی سود خالص است. تا 10 سال اول شما ملزم به پرداخت مالیات به دولت نمی باشید. دولت از ابتدا تا پایان از این کسب کارها حمایت می کند چون مهمترین مشتری این انرژی خود دولت است. این کسب و کار بی دردسر است یعنی شما پس از راه اندازی سیستم فقط نیاز به نگهبان و اپراتور در اتاق کنترل نیروگاه دارید. شرکت آرتان انرژی درخصوص آموزش های لازم برای نگهداری سیستم، برنامه های مشخصی برای ارائه به متقاضی یا کسی که متقاضی معرفی کند، دارد

میتوان با استفاده از نیروی خورشید برق تولید کرد و در قالب نیروگاه خورشیدی در مقیاس های متفاوت برق تولید کرده و با اتصال به شبکه اصلی برق رسانی، به دولت برق فروخت. از طرفی وزارت نیرو با همکاری سازمان انرژی های نو طی قراردادی مشخص از تاریخ صدور مجوز احداث نیروگاه خورشیدی، به مدت 20 سال، برق تولیدی شما را خریداری می کند. در این مدت شما می توانید علاوه بر آن برق تولیدی را در داخل کشور در قالب قراردادهای دوجانبه به اشخاص حقیقی و حقوقی برق تولیده شده را فروخت و درامد زایی کرد.

این مطلب به طور پیوسته در حال تکمیل و به روز رسانی است لطفا در صورتی که مایلید این صفحه را در آینده نیز مشاهده کنید، آن را در قسمتBookmark مرورگر خود ذخیره نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت دادمان یزد تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره با 8 -03536229427تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: 1164
  تاریخ خبر : 30 بهمن 1396
 خانه صنعت و معدن
 1510