خبــر برگزیده

پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی الجزیره

پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الجزیره از تاریخ 19 تا 24 ژوئن 2023( 29 خرداد لغایت 3 تیر 1402) در پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، طبق اطلاعیه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی الجزایر( SAFEX) ، پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الجزیره از تاریخ 19 تا 24 ژوئن 2023( 29 خرداد لغایت 3 تیر 1402) در پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی الجزیره قدیمی‌ترین و مهمترین نمایشگاه سالانه کشور الجزایر است و همواره با استقبال گسترده بازدیدکنندگان و شرکت‌های داخلی و خارجی همراه بوده است. در دوره قبلی نمایشگاه در سال 2022، بیش از 500 شرکت داخلی و حدود 200 شرکت خارجی از 20 کشور جهان شرکت کردند که طی آن اتاق تعاون ایران پاویون رسمی‌کشورمان را با حضور تعدادی از شرکت‌های ایرانی برگزار کرد.


شرکت‌های مهم و معتبر کشورمان به ویژه در حوزه‌های پتروشیمی، ساختمان‌سازی، خودرو و قطعه‌سازی، صنعت داروسازی، نفت و گاز و کشاورزی و مواد غذایی می‌توانند با حضور در این نمایشگاه و ارائه توانایی‌ها و پتانسیل کاری خود، از فرصت های فعالیت و مشارکت در بازار الجزایر بهره مند شوند.


این نمایشگاه تمامی حوزه‌های اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات را شامل و به صورت سنتی توسط رئیس جمهور الجزایر افتتاح می‌شود.

 

جذاب ترین محصولات این نمایشگاه شامل بیلت و اسلب، ژئوممبران، خدمات یدکی خودروهای پژو و رنو، سرامیک، شیرآلات و چینی آلات بهداشتی، خشکبار، صندل و دمپائی، محصولات چرمی شامل کیف، کفش، کمربند و ... می باشد.

علاقه مندان میتوانند سوالات خود را از طریق خط ارتباطی ایمیل Info@arshiaholding.com مطرح نمایند.

اطلاعات تکمیلی در سایت اینترنتی ذیل موجود است.

www.safex.dz

 

کد خبر: 2062
  تاریخ خبر : 4 اردیبهشت 1402
 مدیر روابط عمومی
 614