خبــر برگزیده

نمایشگاه توانمندی های صادراتی صنایع کوچک و متوسط ایران برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های صادراتی صنایع کوچک و متوسط کشور توسط شرکت میثاق فریوران از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ اسفند ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه می تواند مورد توجه واحدهای صنعتی دارای پتانسیل صادراتی در حوزه صنعت راه و ساختمان، چوب، صنایع غذایی و کشاورزی، دام و طیور، چاپ و بسته بندی، دارویی، پزشکی و بهداشتی، برق و الکترونیک، مخابرات، خودروسازی، شیمیایی و پتروشیمی، لاستیک و پلاستیک، نساجی و فرش، لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته فعالیت دارند، قرار گیرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ساعت بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی صنایع کوچک و متوسط کشور ۱۰ الی ۱۷ و حداقل متراژ غرفه برای حضور متقاضیان، ۱۲متر مربع در نظر گرفته شده است.

همچنین، این نمایشگاه با همکاری شرکت تعاونی کارکنان سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور، اتاق‌های بازرگانی کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه بین‌المللی ایران برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد به وب سایت www.mf-iran.ir مراجعه یا با شماره‌ تلفن‌های ۲۱۹۱۲۶۳۲-۰۲۱، ۲۲۶۶۳۹۰۶ و ۰۹۱۱۱۷۸۰۵۳۴ تماس بگیرند.
 

کد خبر: 1926
  تاریخ خبر : 20 بهمن 1400
 مدیر روابط عمومی
 1136