خبــر برگزیده

نمایشگاه دوسالانه بین المللی ماشین آلات کشاورزی ایما (EIMA)

چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایما(EIMA ) با موضوع ماشین آلات کشاورزی و باغبانی توسط اتحادیه ملی ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در شهر بولونیا مرکز استان امیلیا رومانیای ایتالیا (واقع در شمال این کشور) برگزار می گردد. این رویداد مهم در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا در دو وضعیت دیجیتال از تاریخ 11 تا 15 نوامبر 2020 (21 تا 25 آبان) و نمایشگاه حضوری از تاریخ 3 تا 7 فوریه 2021 (15 تا 19 بهمن) برپا می شود.

نمایشگاه دیجیتال ایما

بازدید از نمایشگاه دیجیتال ایما، در صورت ثبت نام در پلت فرم آن، رایگان خواهد بود. بازدیدکنندگان می توانند از غرفه مجازی 2000 شرکت حاضر در نمایشگاه بازدید کرده، با آنها تماس بگیرند و در صورت تمایل دیدارهای مجازی ترتیب دهند.

پلت فرم نمایشگاه دیجیتال ماشین آلات کشاورزی ایتالیا در لینک زیر معرفی شده است:

https://www.youtube.com/watch?v=TYDMiI3hMCE&feature=emb_logo

این پلت فرم از ساعت 9 روز 11 نوامبر تا ساعت 24 روز 15 نوامبر فعال خواهد بود و تمامی محتویات و موضوعات آن به زبان انگلیسی نیز موجود می باشد.

در این پلت فرم، شرکتها در 14 بخش موضوعی/کالایی دسته بندی شده اند. هر کدام از شرکتها دارای اتاق مجازی می باشد که در آن امکان دیدن کلیپ های معرفی شرکتی، مشاهده محصولات جدید، ورق زدن کاتالوگها و تماس با متصدیان غرفه ها وجود دارد. همچنین در 5 روز این نمایشگاه دیجیتال، انواع سمینارها، رویدادها و نمایش ها به صورت زنده برگزار خواهد شد..

 

نمایشگاه حضوری اِیما

در رویداد حضور این نمایشگاه، 5 سالن اصلی موضوعی به شرح ذیل قرار دارند:

Eima Green: شامل سالن نمایش انواع ماشین آلات باغبانی و نگهداری فضای سبز، پارکها، باغهای عمومی و خصوصی، ماشین آلات ورزشی در فضای سبز، سیستم های دکور شهری و معماری سبز.

Eima Componenti: شامل سالن نمایش ماشین آلات کشاورزی و انواع قطعات آن، لوازم جانبی ماشینآلات کشاورزی

Eima Energy: شامل سالن نمایش فناوری و ماشین آلات مربوط به منابع انرژی نشات گرفته از بخش کشاورزی و جنگلی، نمایش سیستم های نسل جدید

Eima Idrotech:شامل سالن نمایش فناوری آبیاری و مدیریت آب در کشاورزی

Eima Digital: شامل سالن نمایش سیستمهای الکترونیکی پیشرفته مربوط به کشاورزی

برای دستیابی به سایت همه سالن ها به لینک زیر مراجعه شود:

https://www.eima.it/en/eima-agricultural-and-gardening-machinery-exhibition.php

 

همچنین آدرس سایت  نمایشگاه ایما جهت دسترسی بیشتر علاقمندان به اطلاعات این رویداد بدین شرح است:

www.eima.it


کد خبر: 1638
  تاریخ خبر : 21 مهر 1399
 خانه صنعت و معدن
 947