خبــر برگزیده

نمایشگاه بین المللی مواد غذائی ارگانیک و محصولات آرایشی- بهداشتی طبیعی(بیو اوپن) ایتالیا

نمایشگاه بین المللی مواد غذائی ارگانیک و محصولات آرایشی- بهداشتی طبیعی( بیو اوپن ) از 13 تا 15 فروردین 1399 ( اول تا سوم آوریل ۲۰۲۰) در شهر «ورونا» ایتالیا

این رویداد، ابتکار جدیدی از مجموعه نمایشگاهی ورونا در زمینه‌ی بیولوژیک محسوب گردیده و اولین رویدادی است که در آن، واحدهای تولید کننده مواد غذایی ارگانیک و مواد آرایشی طبیعی از ایتالیا و دیگر کشورها نشست«B2B» برگزار می‌کنند. نمایشگاه مزبور همچنین محل گردهمایی بخشهای تولید، تحقیق و شناخت بازار در زمینه محصولات ارگانیک بشمار می آید.

در مجموع، نمایشگاه «بیو اوپن» با همکاری موسسات و سازمان‌های صدور گواهینامه استاندارد، دانشگاه‌ها و مراکز حرفه ای طراحی شده و قصد دارد فرهنگ سلامت را در تولیدات کشاورزی نهادینه کند. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت هایی که مواد اولیه و محصول نهایی ارگانیک را به نمایش می‌گذارند، شرکت های صاحب نامی نیز حضور دارند که در زمینه گیاهان دارویی و محصولات ارگانیک آن فعال می‌باشند.

با توجه به ویژگی‌های مذکور، نمایشگاه مواد غذائی ارگانیک و محصولات آرایشی-بهداشتی ورونا می تواند فرصت مناسبی برای بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی کشورمان که در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی ارگانیک و نیز لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی فعال میباشند، بشمار آید، تا از این طریق ضمن عرضه محصولات تولیدی خود، از نزدیک با تحولات این عرصه آشنا گردیده و همتایان تجاری خویش را بیابند.

بدین منظور، سایت نمایشگاه به آدرس www.b-opentrade.com جهت کسب اطلاعات بیشتر معرفی می‌گردد.

کد خبر: 1519
  تاریخ خبر : 4 دی 1398
 خانه صنعت و معدن
 1429