خبــر برگزیده

ثبت نام سی امین جشنواره امتنان آغاز شد

با توجه به ماده 195 قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه، هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند از 5 آبان ماه لغایت 5 آذرماه 1397 با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانیemtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار (ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهادهای تولید نسبت به سال های گذشته از معیارهای انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.

منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند. لازم است متقاضیان به کلیه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.

کد خبر: 1344
  تاریخ خبر : 27 آبان 1397
 خانه صنعت و معدن
 1370