خبــر برگزیده

برگزاری دوره آموزشی 15 اشتباه رایج در تنظیم قراردادها

سازمان جهاد دانشگاهی در نظر دارد به منظور تقویت مجموعه های صنعتی و دانش بنیان اقدام به برگزاری دوره آموزشی 15 اشتباه رایج در تنظیم قراردادها کند.

به گزارش روابط عمومی خانه صمت یزد، تنظیم یک قرارداد نیازمند مهارت های چندگانه ای است. اشراف کامل بر مسائل و جزئیات فنی٬ حقوقی و بازرگانی موضوع قرارداد یکی از کلیدهای اصلی در موفقیت در جلسات مذاکره و انعقاد قرارداد است به طوری که طرفین می توانند این اطمینان را حاصل کنند که در خصوص موارد اختلافی به اجماعی قابل قبول رسیده اند و پیش بینی های لازم را در قرارداد کرده اند و به محض بروز اختلاف در پروسه اجرای قرارداد می توانند به ماده ی مورد نظر مراجعه کنند و از ارجاع اختلاف به محاکم دادگستری که عملا هزینه و وقت زیادی را از طرفین می گیرد جلوگیری نمایند.

در کشور ما بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به دلیل تجربه ی زیادی که در قراردادنویسی و جلسات مذاکره دارند ممکن است خود را بی نیاز از آموزش های حقوقی در این خصوص ببینند. این در حالی است که حجم پرونده های موجود در محاکم دادگستری و گفت و گو با مشاوران حقوقی و وکلا نشان می دهد که بسیاری از دعوایی مطرح شده در دادگاه ها به دلیل فرضیات نادرستی است که بعضا مدیران و صاحبان کسب و کار آن ها را درست و قانونی تشخیص می دهند و آن ها در قراردادهای خود تکرار می کنند. از این رو دپارتمان مدیریت حرفه ای دانشگاه شهید بهشتی به دنبال نیاز سنجی که از مدیران کشور و افراد فعال در حوزه صنعت به عمل آورده است در نظر دارد سمیناری با موضوع «۱۰اشتباه رایج مدیران در تنظیم قرارداد» را با اشاره به رویکردهای حقوقی موضوع برگزار کند.

مخاطبان:

مدیران شرکت ها

صاحبان کسب و کار

مدیران هلدینگ ها

دانش پذیران و دانش آموختگانMBA

با ارایه:‌

فرشته احمدی اردکانی

کسب اطلاعات بیشتر: 38303456

مهلت ثبت نام: 28 آذر ماه 97

هزینه ثبت نام: 100 هزار تومان

کد خبر: 1340
  تاریخ خبر : 14 آبان 1397
 خانه صنعت و معدن
 1334