خبــر برگزیده

برگزاری نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول در آبان ماه

نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول ، بزرگترین نمایشگاهی است که در رابطه با صنعت بسته بندی درترکیه برگزارمی شود. بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاهی تویاپ در تاریخ ۹ الی ۱۲ آبان ماه (۳۱ اکتبر تا ۰۳ نوامبر) در شهر استانبول برگزار خواهد شد و علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه از سراسر دنیا به استانبول سفر خواهند کرد. این نمایشگاه شرکت ها و تولیدکنندگانی را که در زمینه بسته بندی فعالیت دارند را در کنار هم جمع خواهد کرد تا از جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی های به روز در زمینه صنعت بسته بندی اطلاعات کافی کسب کنند .

به گفته برگزار کنندگان این نمایشگاه ، امسال نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول با حدود ۱۲۰۰ غرفه که از ۳۸ کشور مختلف در این نمایشگاه شرکت کرده اند ، برگزار خواهد گردید .این غرفه ها در بخشهای ، فناوری و ماشین های چاپ ، جوهرهای چاپ ، کلیشه و قالب ها ، محصولات پوشاننده ، ماشین های چاپ لیبیل ، بسته بندیهای مقوایی و طرح دار ، فعالیت خواهند داشت و تولیدات خود و جدیدترین محصولات و تکنولوژی های به روز را در اختیاز بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۷ بسیار موفق عملکرده است و حدود ۵۲٫۰۰۰ بازدید کننده از داخل ترکیه و ۷۰۰۰ بازدید کننده از خارج از ترکیه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده اند .

پیش بینی میشود که حدود ۷۰۰۰۰ بازدید کننده از ۱۰۸  کشور مختلف از بیست و چهارمین  نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول بازدید کنند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه را بیشتر افرادی که در زمینه ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی ، چاپ و نشر روی بسته بندی ها ،مواد خام بسته بندی ، بسته بندی و چاپ ، انبار داری و ذخیره سازی فعال هستند و مایلند با شرکت های مرتبط در این زمینه آشنا شوند و قرار دادهمکاری داشته باشند ،تشکیل میدند.


نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول ، توسط شرکت تویاپ و در مرکز نمایشگاههای تویاپ در استانبول که در منطقه بیوک چکمه در بخش اروپایی استانبول واقع شده است ، برگزار خواهد گردید. اگر شما نیز مایل به بازدید در این نمایشگاه هستید،میتوانید از پکیج تور ویژه ما برای بازدید از این نمایشگاه استفاده و همینطور در صورتی که مایل به رزرو هتل در ایام نمایشگاه و یا خرید بلیط ویژه این ایام میباشید، از بخش رزرو آنلاین هتل و بلیط در سایت ما استفاده کنید. همکاران ما دربخش برگزاری تورهای نمایشگاهی ترکیه آماده پاسخ به تمام سوالات شما در ارتباط با نمایشگاه صنعت بسته بندی استانبول میباشند. کافیست با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار بدهیم .

کد خبر: 1327
  تاریخ خبر : 18 مهر 1397
 خانه صنعت و معدن
 1282