خبــر برگزیده

برگزاری نشست تجاری حوزه صنعت و تجارت با حضور فعالین اقتصادی کشورهای اسلامی

سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران درنظر دارد در راستای فراهم نمودن زمینه های توسعه صادرات، افزایش حجم مبادلات تجاری، ارتقاء سطح بازاریابی محصولات در بازارهای بین الملی و حضور موثر صنایع ایران در عرصه تجارت بین المللی، نشست تجاری در حوزه صنعت و تجارت را با حضور فعالین اقتصادی کشورهای اسلامی برگزار نماید.

این نشست همزمان با نمایش محصولات در پنج گروه کالایی " آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، ساختمان و تاسیسات، صنایع غذایی و کشاورزی و نساجی " و با هدف توسعه روابط تجاری، تقویت همکاری های فی مابین، آشنایی با آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در کشور، ایجاد ارتباطات بین المللی، معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری و راهکارهای اقتصادی طی روزهای 27، 28 و 29 آبان ماه سال جاری به مدت سه روز در هتل بین المللی المپیک تهران برگزار می گردد.

حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان می تواند شرایط مناسبی را برای معرفی و صادرات محصولات با کیفیت ایرانی در بازارهای پر مصرف کشورهای اسلامی فراهم نماید.

صاحبان صنایع می توانند در صورت تمایل به حضور در این رویداد و نیز کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 4-05138848711 مجری برگزاری و یا 83211127 واحد بازاریابی و توسعه صادرات این سازمان تماس حاصل فرمایند.

کد خبر: 1311
  تاریخ خبر : 14 شهریور 1397
 خانه صنعت و معدن
 1293