خبــر برگزیده

سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب و پنجره، شیشه و آلومینیوم عمان

نمایشگاه بین المللی در و پنجره، شیشه و آلومینیوم مسقط عمان 2018، در تاریخ 7-9 مه (17 الی 19 اردیبهشت 97) برگزار می شود.

دوره گذشته نمایشگاه در فضایی بالغ بر 8200 متر مربع و با بازدید نزدیک به 135 شرکت از 18 کشور دنیا همراه بود.

عمان روابط سیاسی و اقتصادی سطح بالایی با کشورمان دارد و اولویت اول سازمان توسعه تجارت ایران جهت صادرات و سرمایه گذاری می باشد. حجم مبادلات تجاری دو کشور در سال گذشته نزدیک به یک میلیارد دلار است که این رقم نسبت به گذشته ۲۰۰درصد افزایش داشته است.

کشور عمان یک کشور بی طرف و دارای امنیت کامل سیاسی و اقتصادی است که بخش اعظم کالاها و خدمات خود را از کشورهای همجوار وارد کرده و دروازه ورود به کشورهای عربی، آمریکا، اروپا و آفریقا می باشد.

از مزایای کشور عمان می توان به ارزش بالای پولی این کشور بعنوان سومین پول با ارزش دنیا نام برد که هر ریال عمان نزدیک به ۱۱هزار تومان می باشد. تولید ناخالص داخلی عمان نزدیک به ۷۵میلیارد دلار و یک کشور ثروتمند است. ارزش واردات عمان از جهان نزدیک به ۲۸میلیارد دلار و این کشور دارای توافقنامه گمرکی ویژه ای با آمریکا و سنگاپور است که بر اساس آن تعرفه گمرکی بین عمان و این کشورها صفر می باشد.

با توجه به سرمایه گذاری نزدیک به ۵۰میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی دوقم در عمان و نیاز به تجهیزات  درب و پنجره ، شیشه در عمان از کلیه فعالین در این زمینه برای مشارکت در این نمایشگاه دعوت میشود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های (۰۲۱) ۷۷۴۲۶۰۶۲ - ۷۷۴۷۰۲۰۴و یا ایمیل Oman@Iran-Exhibitions.orgشرکت بین المللی همایش سازان پیشگام مجری پاویون های جمهوری اسلامی ایران در عمان و نماینده انحصاری نمایشگاه در ایران تماس حاصل فرمائید آخرین مهلت جهت رزرو غرفه ۹۶/۱۱/۳۰می باشد.

کد خبر: 1160
  تاریخ خبر : 29 بهمن 1396
 خانه صنعت و معدن
 1551