خبــر برگزیده

فراخوان ثبت نام در فرایند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ١٤٠٢

سازمان توسعه تجارت با هدف تقدیر از فعالان عرصه صادرات کالا و خدمات غیر نفتی، جهت ثبت نام در فرایند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ١٤٠٢ فراخوان منتشر کرده است.

بدین وسیله به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۲ میرساند سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاشهای قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مندرج در سامانه https://www.tpo.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادر کننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد. 

از علاقمندان درخواست میگردد از تاریخ ۱۴۰۲/۶/۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۶/۱۲ ضمن ثبت نام الکترونیکی در پروفایل کاربری شرکت متقاضی بر روی سامانه https://www.ntsw.ir (سامانه جامع ،تجارت، نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخصهای ارزیابی اعلام شده در مربوطه اقدام نمایند.

ضمناً با عنایت به اینکه در سال جاری فرآیند ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی صرفاً از طریق سامانه الکترونیکی انجام میپذیرد لذا از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادر کنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به این سازمان جداً اجتناب نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در سه دسته گروه های کالایی محصول فناورانه و خدمات انجام خواهد پذیرفت و صرفا دریافت خود اظهاری گروه خدمات متعاقبا اطلاع رسانی و انجام خواهد شد. ضمناً تاریخ فوق الذکر غیر قابل تمدید بوده و پس از پایان مهلت ثبت نام و خوداظهاری متقاضیان بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه های متقاضی و انتخاب برترین ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر: 2092
  تاریخ خبر : 6 شهریور 1402
 مدیر روابط عمومی
 883