خبــر برگزیده

درخواست پروانه تحقیق و توسعه شرکت درایت ورزان نوین کویر یزد؛ گامی بلند به سوی نوآوری

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، ظهر دوشنبه شانزدهم مهر ماه؛ رئیس و معاون اجرائی خانه صمت به همراه دو تن از کارشناسان این تشکل و همچنین نماینده اداره صمت استان، از شرکت "درایت ورزان نوین کویر یزد" بازدید کردند. این بازدید در راستای بررسی زیرساخت‌ها و ارزیابی امکان صدور پروانه تحقیق و توسعه برای این شرکت انجام شد.

همچنین در نشستی با مدیرعامل شرکت؛ به بررسی برنامه‌ها و اهداف استراتژیک شرکت در زمینه تحقیق و توسعه پرداخته شد. شرکت "درایت ورزان نوین کویر یزد" به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در استان، در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های مدیریت و بهبود کیفیت، خدمات ارزیابی فنی، مالی، بازار و عملکرد سیستم‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین در برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط با حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه مشاوره و مدیریت مالی نقش مؤثری دارد.

رئیس خانه صمت در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت توسعه واحدهای تحقیقاتی و نوآوری در شرکت‌های صنعتی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌های مشترک، شرکت درایت ورزان بتواند به یکی از پیشگامان عرصه تحقیق و توسعه در استان تبدیل شود.

کد خبر: 2212
  تاریخ خبر : 16 مهر 1403
 مدیر روابط عمومی
 76