خبــر برگزیده

بازدید از شرکت مدیران انرژی کویر یزد جهت بررسی اعطای پروانه تحقیق و توسعه

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، صبح روز سه‌شنبه دهم مهرماه، رئیس، معاون اجرایی و کارشناسان این مجموعه به منظور بررسی درخواست پروانه تحقیق و توسعه از شرکت دانش‌بنیان "مدیران انرژی کویر یزد" بازدید به عمل آوردند. این بازدید در راستای آشنایی بیشتر با دستاوردها و توانمندی‌های شرکت مدیران انرژی در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات و قطعات دقیق صنعتی، به ویژه در صنایع نیروگاهی، پتروشیمی و فولاد انجام شد.

شرکت "مدیران انرژی کویر یزد" با بهره‌گیری از دانش مهندسی معکوس، به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی پرداخته و به جایگزینی واردات کمک شایانی کرده است. این دستاوردها نه تنها باعث کاهش وابستگی کشور به منابع خارجی شده، بلکه به توسعه ظرفیت‌های داخلی و تقویت زیرساخت‌های بومی نیز یاری رسانده است.

سید علی اکبر کلانتر در این دیدار با اشاره به اهمیت تحقیق و توسعه در تقویت و پیشرفت صنعت کشور، بر ظرفیت‌های بالای این شرکت در ارتقای سطح فناوری‌های صنعتی تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد: «تحقیق و توسعه یکی از ارکان اصلی توانمندسازی و خودکفایی صنعتی است و نقش حیاتی آن در توسعه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است.»

کد خبر: 2210
  تاریخ خبر : 11 مهر 1403
 مدیر روابط عمومی
 77