خبــر برگزیده

پیگیری های مجدانه خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جهت پیشگیری از قطع گاز صنایع استان/ دستور بررسی جدی مساله از سوی ریاست جمهوری

بدنبال پیگیری های خانه صنعت، معدن و تجارت و انجمن های تخصصی صنایع استان یزد در راستای جلوگیری از قطعی گاز بخش صنعت و تولید استان، دفتر ریاست جمهوری دستور ویژه جهت پیگیری این امر صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، با توجه به بحران محدودیت های گاز در سال جاری و با توجه به اینکه اعمال این محدودیت ها میتواند خسارت های جبران ناپذیری برای بخش صنعت و تولید استان یزد داشته باشد، خانه صنعت و معدن استان با هماهنگی انجمن های تخصصی صنایع همگن ، پیشنهادات و نظرات کارشناسی خود مبنی بر کاهش محدودیت های گاز و انرژی بخش صنعت و تولید استان یزد را به دفتر ریاست جمهوری ارائه نموده و درخواستی مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم در خصوص مدیریت مصرف سوخت گاز صنایع استان، با توجه به اثرات منفی این محدودیت ها بر روند تولید و افزایش بیکاری این استان ارائه نموده است.
به دنبال پیگیری های مجدانه و در پاسخ به درخواست خانه صمت یزد، ریاست جمهور دستور پیگیری ویژه این مهم به مقامات وزارت نفت و وزارت صمت را صادر کرد.
 
امید است این دستور در کنار پیگیری های شجاعانه مدیران استان سبب شود مشکلات، موانع و محدودیت های ناشی از سوخت گاز و انرژی بخش تولید استان رفع شود.
 


 
کد خبر: 2036
  تاریخ خبر : 4 دی 1401
 مدیر روابط عمومی
 449