به گزارش وابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، با توجه به اجرایی شدن قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و لزوم صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال آن به سامانه مودیان از تاریخ 1401/08/01 برای شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس و از تاریخ 1401/10/01 برای شرکت های دولتی و دستگاه های اجرایی مشمول ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، سایر اشخاص حقوقی بجز اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1400، از تاریخ 1402/01/01 مکلف به رعایت مقررات قانون یاد شده می باشند.
اطلاعیه شماره 1- اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
اطلاعیه شماره 2- تشریح نحوه اخذ شماره منحصر بفرد مالیاتی جهت صدور صورتحساب الکترونیکی
اطلاعیه شماره 3- نحوه ارسال اطلاعات صورتحساب الکترونیکی
اطلاعیه شماره 4 - نحوه دریافت شناسه کالا و خدمات
اطلاعیه شماره 5 - انواع صورتحساب الکترونیکی
اطلاعیه شماره 6 - انواع الگوهای صورتحساب الکترونیکی
اطلاعیه شماره 7 - موضوع صورتحساب الکترونیکی
اطلاعیه شماره 8 - مراحل کلی صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان
اطلاعیه 9- مراحل کلی واکنش به صورتحساب
اطلاعیه شماره 10- مراحل بروز رسانی سامانه صدور صورتحساب الکترونیکی جهت ارسال مستقیم به سامانه مودیان
گروه: بخشنامه ها و قوانین
تاریخ صدور : 1 دی 1401