خبــر برگزیده

هم‌اندیشی شرکت‌های دارای پروانه تحقیق و توسعه برای ارتقای همکاری‌ها و بهره‌وری صنعتی

نشست شرکت‌های دارای پروانه تحقیق و توسعه صبح چهارشنبه بیست و پنجم مهر ماه، به همت انجمن تحقیق و توسعه خانه صمت استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت‌های فعال در حوزه تحقیق و توسعه استان برگزار گردید، رئیس هیئت مدیره انجمن ضمن خیرمقدم به حضار، به معرفی انجمن و اهداف آن پرداخت. وی بر لزوم ترویج و ارتقای سطح تحقیق و توسعه در استان، تسهیل صدور پروانه تحقیق و توسعه و بسترسازی مناسب برای بهره‌مندی واحدهای دارای پروانه از مزایای متنوع آن اعم از مالی، مالیاتی، حقوقی و تقویت روابط بین صنایع و دولت تأکید کرد. همچنین، انتقال تجربه میان شرکت‌ها به‌عنوان یکی از اهداف کلیدی معرفی شد.

در ادامه، هر یک از حضار ضمن معرفی شرکت‌های خود، به بیان چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در حوزه تحقیق و توسعه پرداخته و ظرفیت‌های موجود در استان را مورد بحث قرار دادند. از جمله درخواست‌های مطرح‌شده توسط شرکت‌کنندگان، برگزاری جلسات منظم برای انتقال تجربه، ایجاد سامانه جامع اطلاعاتی، تسهیلات انجمن برای تورهای نمایشگاهی و اشتراک‌گذاری تجربیات موفق در زمینه تحقیق و توسعه بود.

کد خبر: 2215
  تاریخ خبر : 25 مهر 1403
 مدیر روابط عمومی
 59