مشاوران کسب و کار کمک میکنند تا سازمان ها بتوانند چابکی سازمان خود را در مقابل تغییرات افزایش دهند و با این تغییرات سازگار شوند تا بتوانند همیشه در مسیر رقابت با شرکتهای پیشرو در صنعت خود باشند. مشاوره کسب و کار، سازمان را به سمت ارزشمندتر شدن سوق میدهد و کمک میکند تا هم خود و هم سازمان خود را با تصمیمگیریهای حرفهای متحول کنند. دپارتمان کسب و کار کمک می کند تا افراد پتانسیل رشد خود را شناسایی و به اهداف خود دست پیدا کنند.
خدمات دپارتمان مدیریت کسب و کار
- مدیریت و مشاوره برندینگ (برندسازی محیطی و وب برندینگ) / (فردی و سازمانی(
- مدیریت و مشاوره بازاریابی و فروش و فروش حرفه ای
- ارزیابی وضعیت فروش و بازاریابی سازمان و بررسی جایگاه شرکت در میان رقبا
- عارضه یابی بازاریابی و فروش / آسیب شناسی علل کاهش فروش
- طراحی چارت سازمانی فروش و پیاده سازی فرآیندهای فروش موثر
- تهیه و تدوین برنامه های بازاریابی و فروش و بهینه سازی فرآیند های بازاریابی
- آموزش تیم بازاریابی و فروش
- راهنمایی در انتخاب و جذب تیم بازاریابی و فروش
- تحلیل ورود به بازار جدید، اندازه گیری و تحلیل آن
- مشاوره در تهیه استراتژی های و راهبردهای رقابتی بازار
- مشاوره در زمینه توسعه محصول و کانال توزیع آن
- تهیه و تدوین استراتژی های قیمت گذاری حرفه ای و داینامیک محصولات و خدمات
- مدیریت سبد محصول و توسعه محصول
- بازاریابی، بازارسازی، بازارسنجی و بازارگرمی متناسب با کسب وکار
- مدیریت تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین
- تدوین برنامه های جامع تبلیغاتی
- بررسی دلایل افت فروش و ناکارامدی نیروی های فروش
- عارضه یابی وضعیت فعلی و ارزیابی برنامه های عملیاتی
- ارائه راهکارهایی در جهت اصلاح و بازسازی فرآیند های بازاریابی و فروش شرکت
- تعیین پاداش مشتری و روش های مشتری یابی
- طراحی و اجرای برنامه های وفادار سازی مشتری و پیاده سازی باشگاه مشتریان وفادار
- شناخت رفتار مصرف کننده، اندازه گیری رضایت مشتری و مشاوره خرید مجدد مشتری
- مدیریت بسته بندی محصول
- مشاوره راه اندازه و مدیریت سامانه ارتباط با مشتری و صدای مشتری
- روانشناسی خرید و فروش
- تکنیک های فرصت یابی و هوشمندسازی بازار
- مهندسی فروش
ساختار دپارتمان مدیریت کسب و کار
- واحد بازاریابی
- واحد فروش و مهندسی فروش
- واحد تبلیغات و برندینگ
اهداف دپارتمان مدیریت کسب و کار
- تحلیل وضعیت کسب و کار و یافتن مشکلات و موانع و ایجاد راه حلهای موثر
- بهینهسازی و افزایش سطح بهرهوری و صرفه جویی در زمان و هزینهها
- تدوین و توسعه استراتژی و طراحی فرایندهای جدید با توجه به نیازمندی سازمان ها
- توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در سازمان ها
- پایلوت/ پیاده سازی فرایندهای جدید بهبود یافته متناسب با فضای رقابتی و استراتژی های سازمانی
- استخدام فروشندههای حرفهای پس از مصاحبه و گزینش آنان و تشکیل یک تیم فروش قوی.
- تدوین طرحی جامع برای فروش و آموزش نیروها
- توسعه کانالهای فروش برای فروش و سود بیشتر
- هدف گذاری و آموزش مدیران برای فروش بیشتر و موفقتر
- ارائه مشاوره و استراتژیهای بازاریابی مدرن
- ارائه کمی و کیفی چشم اندازهای (کوتاه مدت و بلند مدت) بکارگیری مشاوره و راهکارهای موفقیت کسب و کار