خبــر برگزیده

برگزاری نشست هم اندیشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با هیئت رئیسه انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان

جلسه هم اندیشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با هیئت رئیسه انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان، در روز 14 دی ماه در محل خانه صمت برگزار و در این جلسه راه های همکاری خانه صمت با این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست مشترک رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان با هیئت رئیسه انجمن نوآوری و توسعه فناوری در روز 14 دی ماه در محل خانه صمت برگزار شد.
نظر به اینکه رئیس خانه صمت یکی از اعضای هیئت موسس انجمن نوآوری استان می باشد،  این جلسه با حضور رئیس خانه صمت، رئیس هیئت مدیره انجمن نوآوری، مدیر عامل انجمن و عضو اصلی انجمن نوآوری بمنظور بررسی راه های همکاری خانه صنعت با این انجمن تشکیل گردید.
در این جلسه تصمیماتی در خصوص راه های همکاری خانه صمت استان بمنظور ارتباط این انجمن با حوزه صنعت و معدن استان اتخاذ گردید. خانه صمت استان در راستای حمایت از این انجمن، معرفی انجمن به صنایع، معرفی مزایای عضویت در انجمن و همچنین معرفی مزایای مرتبط با ظرفیت های قانونی که در خصوص حوزه نوآوری وجود دارد، قول همکاری با انجمن داد.
از تصمیمات مهم این نشست، برگزاری جلسات دوره ای انجمن نوآوری با صنایع، تحت عنوان "کافه نوآوران صنعت" می باشد. این جلسات به صورت آزاد با مدیران علاقمند به نوآوری  در محل کارخانه نوآوری درخشان برگزار خواهد شد که مخاطبین اصلی این جلسات صنعتگران خواهند بود.
جزئیات مربوط به معرفی انجمن نوآوری و توسعه فناوری، اهداف این انجمن، مزایای عضویت صنایع در این انجمن و روش های عضویت متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر: 2045
  تاریخ خبر : 17 دی 1401
 مدیر روابط عمومی
 726