خبــر برگزیده

تارنمای Eximexpo بستر بین المللی برگزاری جلسات آنلاین تجاری

وبسایت https://eximexpo.kz سازمان‌دهنده‌ی رویدادهای صنعتی به منظور تجارت بین خرده‌فروش‌ها و توزیع‌کنندگان است، که در حوزه‌ی کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا، آسیای مرکزی، قفقاز و اروپای شرقی فعالیت می‌کند.

بر اساس نوشته‌ی وبسایت Eximexpo سازمان‌دهنده‌ی رویدادهای صنعتی به منظور تجارت بین خرده‌فروش‌ها و توزیع‌کنندگان است، که در حوزه‌ی کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا، آسیای مرکزی، قفقاز و اروپای شرقی فعالیت می‌کند. به گفته‌ی رییس کمیته‌ی سازمان‌دهنده‌ی کنگره‌ی بین المللی تجارت این سازمان، در پروژه بین‌المللی "دنیای تجارت" ((world of trade، مجموعه‌ای از رویدادهای تجارت‌ محور به منظور انعقاد معاملات بین شرکت‌کنندگان در بازار تجاری در یک مکان انجام می‌گیرد که این رویدادها شامل :

الف ) مرکز خرید: شامل مذاکرات B2B  بین 150 خرده‌فروش پیشرو و توزیع‌کنندگان از بیش از 10 کشور و تولید‌کنندگان کالاها، تجهیزات و تکنولوژی‌ها برای صنعت خرده‌فروشی، نیز ایجاد هایپرمارکت کالاها در فضای مجمع ( به عنوان نمایشگاه، شامل قفسه‌های تجاری برای نشان دادن نمونه‌های کالا، به هر فروشنده 5-4شلف تعلق می‌گیرد)

ب ) برگزاری کنگره‌های تجاری (گفت و گو بین شرکت های تجاری و نیز بین شرکت های تجاری و دولت). بحث و سخنرانی درمورد موضوعات مرتبط، تبادل تجارب و تکنولوژی و تحلیل‌ از کمپانی‌های تحقیقاتی بین‌المللی می‌باشد.

همچنین بر اساس این وبسایت، طی پنج سال گذشته، این سازمان ایجاد‌کننده‌ی بیش از 20 رویداد صنعتی برای تجارت (که منجر به انعقاد صدها قرارداد شده است)، و یک پلتفرم تجاری برای بیش از 6000 عرضه‌کننده بوده است.

در سال 2020، مجمع دنیای تجارت علاوه بر قزاقستان، در قرقیزستان، ازبکستان، گرجستان، جمهوری بلاروس، روسیه و کشورهای قفقاز نیز برگزار می‌شود. ثبت نام از طریق سایت www.eximexpo.kz انجام می‌گردد .

علاوه بر رویداد مجمع خریداران که در سال 2021-2020 اتفاق می‌افتد، رویداد بعدی این سازمان، کمپین مذاکره خریداران از کشورهای مستقل مشترک المنافع جهت کمپانی‌های تولید‌کننده و صادرکننده کالاهای سریع-مصرف (FMCG)، بین 8 آبان لغایت 5 آذر ماه 1399 ( 29 اکتبر تا 15 دسامبر 2020 ) بوده است. این رویداد به صورت آنلاین با شرکت بیش از 100 خرده فروش و توزیع کننده از 10 کشور CIS برگزار گردید.


جهت مشاهده و دانلود فایل راهنمای استفاده از این وبسایت، بر روی لینک زیر کلیک کنید:
http://yazdhim.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/files/400108p آشنایی با تارنمای Eximexpo (1).docx

کد خبر: 1807
  تاریخ خبر : 17 فروردین 1400
 مدیر روابط عمومی
 1820