خبــر برگزیده

رئیس خانه صمت انتخاب مجتبی دستمالچیان به عنوان رئیس انجمن نساجی ایران را تبریک گفت

سیدعلی اکبر کلانتر در پیامی انتخاب شایسته مجتبی دستمالچیان، رئیس انجمن نساجی، پارچه و تکمیل خانه صمت استان یزد را به عنوان رئیس انجمن نساجی ایران تبریک گفت.

در پیام رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد آمده است:

تلاش سترگ نساجان یزدی در طول تاریخ همواره مورد ستایش همگان قرار گرفته تا جایی که یزد را به قطب این صنعت پاک و کم آب خواه در کشور مبدل ساخته است؛ این همان همت بلند است که حضرت سعدی به نیکی پیرامون آن می فرمایند: "همت بلند دار که مردان روزگار/ از همت بلند به جایی رسیده اند"

در همین راستا انجمن نساجی، پارچه و تکمیل خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز به عنوان یکی از تشکل های موفق بخش صنعتی استان توانسته با تلاش و همت رئیس و اعضای هیئت مدیره خود در پیشبرد اهداف این صنعت و رفع بسیاری از موانع و مشکلات فرا روی اعضای انجمن، یاریگر نساجان یزدی باشد.

جناب آقای مهندس دستمالچیان نیز به عنوان رئیس این انجمن در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و همواره ایستادگی و مقاومت ایشان در پیشبرد اهداف صنعت نساجی استان و کشور سبب شده تا از او با نامی خوش و چهره ای موثر در صنعت نساجی کشور یاد شود.

حال ایشان در انتخابی شایسته به عنوان رئیس انجمن نساجی ایران انتخاب شدند تا پس از 60 سال کرسی این تشکل کشوری با سکان داری صاحبان این صنعت یعنی نساجان یزدی، در مسیر اعتلای روز افزون این رسته قرار گیرد؛ بی شک این انتخاب می تواند برای صنعت نساجی استان یزد نیز منشاء خیر و برکت باشد.

اینجانب، این انتخاب شایسته را به جناب آقای مهندس دستمالچیان، اعضای انجمن نساجی، پارچه و تکمیل خانه صمت و صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون را برای ایشان و اعضای انجمن نساجی ایران خواستارم.

 

سیدعلی اکبر کلانتر

رئیس هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد

کد خبر: 1938
  تاریخ خبر : 17 اسفند 1400
 مدیر روابط عمومی
 1997
  دیدگاه کاربران