خبــر برگزیده

دومین کنفرانس ملّی مواد نوین در یزد برگزار می‌شود

پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی یزد به منظور اشتراک ایده‌ها و یافته‌های پژوهشی و تبادل نظر اساتید، محققان و صنعتگران اقدام به برگزاری «دومین کنفرانس ملّی مواد نوین» با همکاری دانشگاه یزد در اواخر سال‌جاری می‌کند.

این کنفرانس که چهارم اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود، در سه زمینه اصلی «تولید مواد نسوز و قطعات سرامیکی های‌تک»، «ساخت نانوسرامیک‌ها» و «تولید بیومواد سرامیکی پزشکی» به ارائه مقاله‌های علمی و تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های فنی و نمایشگاه دستاوردهای صنعتی می‌پردازد تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای تبادل نظر و تعامل سازنده در راستای پیشرفت مواد و فناوری‌های نوین کشور به ‏دست ‏آورند.

وب‌سایت این دوره از کنفرانس به آدرس mcmi-mmc.ir راه‌اندازی شده و دبیرخانه کنفرانس آماده پذیرش مقالات پژوهشگران در محورهای کنفرانس شامل «سرامیک‌های مهندسی»، «دیرگدازهای پیشرفته»، «کاربردهای نوین مهندسی مواد»، «مهندسی سطوح و پوشش‌های نوین»، «نانوپودر، نانوکاتالیست، نانوکامپوزیت»، «نانوبیومواد، نانوبیوتکنولوژی»، «جوشکاری و اتصال‌دهی نانو و میکرو»، «آلیاژهای شیشه‌ای»، «فولادهای پیشرفته» و «مواد و آلیاژهای هوشمند»، است.

آخرین مهلت ارسال مقالات به این دوره کنفرانس پانزدهم دی ۱۴۰۰اعلام و مقرر شده است که نتایج داوری مقالات سی‌ام دی‌ماه اعلام شود، همچنین ۱۵ بهمن‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این کنفرانس اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت کنگره ارسال کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه کنفرانس واقع در آدرس یزد، صفائیه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام، سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، پژوهشکده مواد نوین سرامیکیف مراجعه یا با شماره تلفن ۳۱۶۲۲۰۲۳-۰۳۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر: 1884
  تاریخ خبر : 10 مهر 1400
 مدیر روابط عمومی
 1538