خبــر برگزیده

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، ابزار و ماشین آلات کراچی پاکستان

شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی در نظر دارد با حمایت سرکنسولگری ج.ا.ایران در کراچی و صندوق نوآوری و شکوفایی نسبت به برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، ابزار و ماشین آلات همزمان با نمایشگاه های بین المللی انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل و خودرو در کراچی- پاکستان از تاریخ 25 الی 27 آبانماه 1400 اقدام نماید.

شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی پس از برگزاری موفقیت آمیز چندین نشست تخصصی و تجاری با تجار، بازرگانان و متخصصین کشورهای هدف صادراتی، بعنوان اولین برگزارکننده نشست های تخصصی B2B آنلاین برون مرزی ج. ا. ایران و همچنین نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های بین المللی کراچی پاکستان در ایران در نظر دارد با حمایت سرکنسولگری ج.ا.ایران در کراچی و صندوق نوآوری و شکوفایی نسبت به برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت، ابزار و ماشین آلات همزمان با نمایشگاه های بین المللی انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل و خودرو در کراچی- پاکستان از تاریخ 25 الی 27 آبانماه 1400 اقدام نماید.

در حال حاضر پاکستان با بیش از 220 میلیون نفر جمعیت، هفتمین مقصد صادراتی برای کالا و محصولات کشورمان بوده و میزان صادرات به این کشور طی سالهای اخیر با رشد40 درصدی همراه بوده است.این کشور پس از عراق طولانی ترین مرز زمینی (950 کیلومتر) را با ج.ا.ایران دارد که همین موضوع ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش مراودات تجاری بین دو کشور را فراهم مینماید.پاکستان در سازمانهای جهانی تجارت، بهداشت، گمرک و صندوق بین المللی پول عضویت داشته و بیست و ششمین قدرت اقتصادی دنیا محسوب میشود.لذا با عنایت موارد اشاره شده و توانمندی های واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان، خواهشمند است در صورت صلاحدید دستور فرمایید در خصوص اطلاع رسانی نمایشگاه مذکور به اعضا و دعوت ایشان به حضور در  این رویداد، اقدامات مقتضی مبذول فرمایند.

کارشناسان و متخصصین مربوطه میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای www.inteep.ir مراجعه نموده و یا با شماره 05136028929 و همراه 09370201053 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر: 1881
  تاریخ خبر : 3 مهر 1400
 مدیر روابط عمومی
 1571