خبــر برگزیده

فراخوان انتخاب واحد‌های حامی حقوق مصرف‌کنندگان

ثبت نام متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان ازسوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آغاز و تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بیست و یکمین دوره ممیزی و انتخاب واحد‌های حامی حقوق مصرف کنندگان از سوی این سازمان با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آغاز و ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در بیست و یکمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان آغاز شده است.

بر پایه این گزارش هدف از ممیزی عملکرد واحد‌های اقتصادی، بررسی راهکار‌های ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه، حمایت از شرکت‌های تولیدکننده داخلی در جهت توسعه پایدار، تبیین و تشریح جایگاه کارآفرینی و تولید در جامعه و آثار اقتصادی آن بر صنعت و تولید کشور و در نهایت بررسی نقش تولید کنندگان در رشد و تعالی اقتصادی کشور و رفاه بیشتر آحاد جامعه عنوان شده است و این انتخاب در چارچوب تعامل با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات و افزایش توان رقابتی آن‌ها صورت می‌گیرد.

گفتنی است شرکت‌های متقاضی جهت حضور در روند ارزیابی بیست و یکمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.esfand۹th.ir به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام نمایند.

همچنین علاقمندان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۲۲۰۵۸۵۴۲-۲۶۲۰۰۵۰۳ تماس حاصل فرمایند.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
http://yazdhim.ir/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/files/400936p 02.pdf

کد خبر: 1873
  تاریخ خبر : 21 شهریور 1400
 مدیر روابط عمومی
 1239