خبــر برگزیده

اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران برگزار می شود

اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تاریخ ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی تهران، با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش‌های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو برگزار خواهد شد.

به گفته علیرضا جعفری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و B۲B همینطور اختصاص دو دفتر یکی در تهران و دیگری در مسکو و ارائه کلیه خدمات و مشاوره‌های تجاری به مدت یک سال ویژه شرکت کنندگان، از مهمترین ویژگی‌های عملیاتی این نمایشگاه می‌باشد.

سازمان توسعه و تجارت ایران از کشورهای قطر، عمان، ترکیه، هندوستان، عراق، لبنان، سوریه و افغانستان نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت بعمل آورده است.
در حاشیه این نمایشگاه، همایش روسای اتاق‌های بازرگانی ۵ کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا همراه با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز برگزار خواهد شد.
سایت نمایشگاه به آدرس eurasia-expo. com می‌باشد و علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه در هر سطحی می‌توانند با ایمیل info@eurasia-expo. com تماس بگیرند.

شایان ذکر است رگزاری این نمایشگاه در ایران برای رشد همکاری‌های اقتصادی اوراسیا با ایران خواهد بود. عمدتا شرکت‌های روسی در حوزه‌های مختلف صنعت، خودروسازی، کشتی‌سازی و تجهیزات و ماشین‌آلات در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، زیرا روسیه در این حوزه‌ها خواهان پیشرفت بوده و این حضور بین المللی جوابگوی نیازهای وارد‌کنندگان ایرانی است.

بر اساس توافقات بین ایران و روسیه، سازوکارها برای حضور کلیه شرکت‌های عضو اتحادیه اوراسیا نیز در اولین نمایشگاه اوراسیا که اردیبهشت ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود، فراهم است.

کد خبر: 1814
  تاریخ خبر : 4 اردیبهشت 1400
 مدیر روابط عمومی
 3352