خبــر برگزیده

تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی سال جهش تولید در آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن یزد

با حضور مقامات ارشد کشوری و استانی آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با هدف تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان در سال 1399 و کادر درمان و صنعتگرانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام کرده اند، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، عصر چهارشنبه، پانزدهم بهمن ماه، آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان با حضور مقامات عالی رتبه کشور، مسئولان ارشد استان و بزرگان صنعت و معدن با رعایت اصول، پروتکل ها و مراقبت های بهداشتی برگزار می شود.

در این مراسم که باهمت و کوشش خانه صمت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تدارک و برنامه ریزی شده است، از طرح ها و واحدهای نمونه صنعتی استان یزد در سال 1399، مقام پیشکسوتان عرصه صنعت و معدن استان، واحدهای برتر دانش بنیان و نوآور، بانوان کارآفرین، ایثارگران خط مقدم مبارزه در برابر ویروس منحوس کرونا مشتمل بر کادر درمان و صنعتگرانی که در این حوزه نسبت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام کرده اند، با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

طرح دیدگاه ها و تعامل صنعتگران، معدنکاران و مسئولان ارشد استانی و کشوری در فضایی صمیمی از دیگر برنامه های این آیین می باشد.

شما می توانید راس ساعت 18، چهارشنبه 15 بهمن ماه، بیننده این آیین باشکوه از پخش زنده شبکه استانی یزد و لایو پیج اینستاگرام خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد به نشانی https://instagram.com/yazdhim?igshid=3p89p77cxzm8 باشید.

کد خبر: 1788
  تاریخ خبر : 15 بهمن 1399
 مدیر روابط عمومی
 1670