خبــر برگزیده

اعضای هیئت مدیره انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی وآرایشی خانه صمت استان یزد انتخاب شدند

در پی برگزاری مجمع عمومی انجمن غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی خانه صمت استان یزد، اعضای هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، ظهر یکشنبه پنجم بهمن ماه جلسه مجمع عمومی  انجمن غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی خانه صنعت، معدن و تجارت استان بر اساس دعوتنامه مورخ 99/10/16 در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری یزد تشکیل گردید.
در این جلسه نسبت به انتخاب 5 نفر اعضاء اصلی هیأت مدیره، 2 نفر اعضاء علی البدل و یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل، اخذ رأی کتبی و مخفی به عمل آمد و در نتیجه آقایان محمدحسن راسخی نژاد، کمال بیکی ده آبادی، سیدحسین خردنژاد، سعید ترکی و خانم زهرا پارساییان به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و آقایان امید فردوسیان و جلال انصاری به عنوان اعضاءعلی البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.
همچنین آقای علیرضا هادی پور به عنوان بازرس اصلی و خانم بهاره رضایی به عنوان بازرس علی البدل انجمن غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی خانه صمت استان یزد انتخاب شدند.
شایان ذکر است پس از این نشست، جلسه هیئت مدیره انجمن غذایی، داروئی، بهداشتی و آرایشی استان یزد با حضور کلیه اعضاء در محل خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد تشکیل و پس از تبادل نظر،آقای محمدحسن راسخی نژاد به سمت رئیس، آقای کمال بیگی ده آبادی به سمت نائب رئیس و خانم زهرا پارساییان به سمت خزانه دار و آقای سعید ترکی به سمت دبیر انجمن انجمن غذایی، داروئی، بهداشتی و آرایشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد انتخاب شدند.

کد خبر: 1784
  تاریخ خبر : 7 بهمن 1399
 مدیرسایت
 1507