خبــر برگزیده

نشست هیئت مدیره انجمن شیمیایی و سلولزی خانه صمت یزد برگزار شد

نشست هیئت مدیره انجمن شیمیایی و سلولزی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در محل این تشکل صنعتی با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست هیئت مدیره انجمن شیمیایی و سلولزی در محل این تشکل صنعتی برگزار و حاضرین به بررسی دستور کار این نشست(بررسی فعالیت های انجمن، بررسی تغییرات اساسنامه، برنامه ریزی برگزاری جلسه مجمع) پرداختند.

سیدعلی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با حضور در جلسه، به بررسی تصمیمات اتخاذ شده در این نشست پرداخت و نسبت به هرگونه حمایت و همکاری خانه صمت با این انجمن قول مساعد داده و خواستار برگزاری شایسته نشست مجمع انجمن شیمیایی و سلولزی با حضور فراگیر و حداکثری اعضا و فعالین این حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شد.

وی همچنین در این جلسه بیان داشت: از انجمن صنایع شیمیایی و سلولزی باید در اینده ای نه چندان دور به عنوان یکی از فعال ترین انجمن های خانه صنعت یاد شود. این انجمن می تواند با بهره گیری از خدمات مشاوره ای خانه به بررسی مشکلات خود و ارائه راهکارهای مرتبط و تخصصی بپردازد تا موارد مذکور، پیگیری شده و مشکلی از مشکلات صنایع همگن عضو در این انجمن حل شود.

رئیس خانه صمت در ادامه با اشاره به معرفی افراد صاحب نظر به شورای حل اختلاف امور مالیاتی، از این انجمن خواست تا افراد متخصص و کارشناس خود در حوزه مرتبط مالیاتی صنایع شیمیایی و سلولزی را به این تشکل معرفی کند.

وی درباره این شورا تاکید داشت: حضور نمایندگان صنایع در بررسی پرونده های مالیاتی می تواند روند بررسی موارد را با تخصص و دانش فنی مضاعفی به نفع صنایع سوق دهد و اتفاق شایسته و خوبی را برای صنایع استان یزد رقم زند.


 

کد خبر: 1769
  تاریخ خبر : 17 دی 1399
 خانه صنعت و معدن
 783